Benvinguts al blog “The Hobby Decor”

No cal dir que la millor manera de compartir experiències decoratives, blogs, idees, i infinitat de projectes handmade és sens dubte, exposar-les en un blog.

Gràcies a un curs d’informàtica dirigit per la Marta Roig i impartit a l’ escola d’adults del Berguedà  intentaré fer, aquesta pràctica el més divertida i apasionant possible.

Vull donar llibertat a les meves idees, al que he creat, al que desitjo crear i a convertir el blog The Hobby Decor en una recerca constant de coses boniques al meu…

Featured image

Bussejo per la xarxa i busco nous  projectes, maneres, colors, detalls fins i tot olors… us imagineu? poder sentir l’olor de les coses a través del blog? Jo ho intento!

Com podeu veure, sóc una enamoradade les coses boniques, de les coses rescatades, del DIY (Do it Yourself) paraula anglesa que significa fer-ho un mateix.

Jo vaig renéixer amb Chalk Paint, pintura al guix eco, ja os aniré explicant al llarg del blog les avantatges i totes les coses boniques que podem anar fent  amb aquesta meravellosa pintura.

Gaudiu-lo!

Responder

